Gå till innehåll
whiskyforum
JediSthlm

Hur ser din whiskysamling ut?

Recommended Posts

Ja, då lägger jag in en länk till min Whiskyhylla också. En gammal matkällare som är omgjord.

Det hade varit fint att ha en sådan plats att ha sin whisky. Jag får dock vara glad att ha mina undangömda under taknocken...

Ja, då lägger jag in en länk till min Whiskyhylla också. En gammal matkällare som är omgjord.

Scysst Mattias, ser ju ut som en bättre butik

Scysst Mattias, ser ju ut som en bättre butik

Ha Ha... Tack.

Enda problemet är ju, som sagt i annan tråd, att whiskyn blir lite kylig på vintern. Den spontana" snabbdramen" utblir. Måste sitta och värma den en stund.

Ha Ha... Tack.

Enda problemet är ju, som sagt i annan tråd, att whiskyn blir lite kylig på vintern. Den spontana" snabbdramen" utblir. Måste sitta och värma den en stund.

Ha ett gäng sampleflaskor stående en annan smart plats så e det inte långt till 'snabbdrammen'! :whistling:

Ha ett gäng sampleflaskor stående en annan smart plats så e det inte långt till 'snabbdrammen'! :whistling:

Perfekt idé..... Tack.:clap:

Alltså, jag måste vara totalt inkompitent, men hur f-n lägger man upp bilder?!

Lite osäker, men man måste nog vara VIP-medlem för att göra det.

"VIP Medlemsskap i whiskyforum.se som ger dig en hel del fördelar jämfört med att vara vanlig medlem.

Främst stödjer du den fortsatta driften av forumet. Du blir även exklusiv medlem i forumets egen whiskyklubb, whiskyforum | Club.

Du kan också se utökad röstningsinformation i Recensionsbanken och skapa privata bildarkiv på forumet.

Vid beställning från flaskexpressen.com får du en gratis produkt med i paketet."

Kolla under VIP Medlem i listen här ovanför.

Alltså, jag måste vara totalt inkompitent, men hur f-n lägger man upp bilder?!

Hitta en sida på nätet där du kan lägga upp bilder och länka till bilderna här så går det.

Helt otroligt vilka samlingar ni alla har. Man blir ju lite avundsjuk :) En annan är ju glad för de 20 pavor man har. Hur länge har ni egentligen samlat? Hade varit kul att veta vad ni lagt i summor på era samlingar?

Helt otroligt vilka samlingar ni alla har. Man blir ju lite avundsjuk :) En annan är ju glad för de 20 pavor man har. Hur länge har ni egentligen samlat? Hade varit kul att veta vad ni lagt i summor på era samlingar?

Det vågar man inte fundera på :shock3:

Det vågar man inte fundera på :shock3:

Har mina :blush: kvitton kvar :doh:

Det är väl bättre med 20 pavor som man gillar än.. massor om man bara älskar 20 av dom. :whistling:

Har mina :blush: kvitton kvar :doh:

Kvitton tar plats, så dom slänger jag :whistling:

Men har full koll i min bokföring, brukar dock dölja nedersta raden :shock3:

Det är väl bättre med 20 pavor som man gillar än.. massor om man bara älskar 20 av dom. :whistling:

Helt sant! Men tror säkert att det finns flera pavor därute som jag gillar :)

Kvitton tar plats, så dom slänger jag :whistling:

Men har full koll i min bokföring, brukar dock dölja nedersta raden :shock3:

Flaskor tar större plats :whistling:

Oj oj vilken samling!! Den skulle man ha i "källaren".....:drool2:

Ähh, mest blend och en massa dubbletter, tyckte jag såg ginflaskor också. Usch bort med det ;)

Ähh, mest blend och en massa dubbletter, tyckte jag såg ginflaskor också. Usch bort med det ;)

Ja du har nog helt rätt.......

Vill inte ha alls :rolleyes:

Totalt urgröpt. :stjarnsmall: Från över 70 pavor till 17 på ett å ett halvt år. Resten öppnas på en gång i april. Tjohejj, whisky was made to be enjoyed.

Efter som jag är ganska ny i ämnet har det inte hunnit bli så mycket, men jobbar på det.

Detta är i alla fall det jag har fått ihop än så länge!

post-3626-037113400 1294414297_thumb.jpg

Redigerad av Emilwestrin

Det där är häftigt Magnus! När ska du någonsin hinna dricka upp allt? tongue.gif

Kunde skymta en Solstice och Horizons i samlingen, köpte dessa nyss själv.

Det där är häftigt Magnus! När ska du någonsin hinna dricka upp allt? tongue.gif

Kunde skymta en Solstice och Horizons i samlingen, köpte dessa nyss själv.

BenRiach samlinge ska inte drickas upp.

Visst finns Solstice och Horizons i samlingen. Alla OB finns i samlingen, jag snart i alla fall, då jag väntar på leverans av de sista.

Joina konversation

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto If you have an account, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Reply to this topic...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Läser...

• Skapa nytt...