Gå till innehåll
whiskyforum
peot

port ellen 10th release 31y 1978

Recommended Posts

Inte Karlstad heller ;)

Ingen till den butiken som omsätter mest i hela landet heller!!!

Blir spännade att se när våran butik blir full butik, kanske kanske vi kan få nått roligare sortiment...... :g:

Numera ska det vara hälften i depån i Örebro och resten på de tre vinkällarbutikerna i Malmö, Göteborg och Stockholm.

Det var mer på butikerna innan, men det blev ju ganska orättvist när de tre tog nästan alla flaskorna och bara ett fåtal hamnade i depån.

Och som vanligt får Fjollträsk mest av de tre butikerna...:angry:

Är väl inte fel?

Det finns ju fler fjollor än halvdanskar och glennar

Redigerad av paer

Räkna inte med att Nordstan kommer lägga upp någon info förrän tidigast på morgonen den 15/12, de har blivit urusla på att uppdatera sitt saldo. 36 buteljer känns lite lite för en av vinkällarbutikerna om det bara är de tre och depåerna som får dem, jag skulle gissat på 50-60/butik.

Jag har för mig att man aldrig kan ringa in en beställning på lanseringsdagen (ens från depån), då är det bara personligt besök som gäller. Dagen efter går det dock bra att ringa.

Det stämmer. Man måste vara fysiskt närvarande i butiken den 15:e om man vill beställa

samt att man då bara kan beställa en flaska den första dagen.

Är väl inte fel?

Det finns ju fler fjollor än halvdanskar och glennar

:lol::clap: :clap: :clap:

Fick upgift om att den var slutsåld i hela sverige inklusive depån kl11, fick även höra att leverantören kunde ha kvar vilket lät märkligt, antagligen något missförstånd.

Varunr 10360 NamnPort Ellen, 31 Years 2010

ButikLagersaldo Affärshuset Tegner, Storgatan 40, VÄXJÖ 1 st

ButikLagersaldo Drottninggatan 26-28, KARLSTAD 2 st

2010-12-18

10:31

rolleyes.gif

Med 99,9% säkerhet är detta kundbeställningar, alltså reserverade flaskor. Det vore intressant att veta hur SB resonerade när man beslöt att kundorder skulle visas som en del av lagersaldot på hemsidan... :doh:

Med 99,9% säkerhet är detta kundbeställningar, alltså reserverade flaskor. Det vore intressant att veta hur SB resonerade när man beslöt att kundorder skulle visas som en del av lagersaldot på hemsidan... :doh:

Där hade dom nog lite otur när dom tänkte...

Stämmer jag har inte hunnit hämta ut min PE på Affärshuset Tegner ännu.

Joina konversation

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto If you have an account, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Reply to this topic...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Läser...

• Skapa nytt...