Gå till innehåll
whiskyforum
Jenz Rönnow

Nya recensions och samplebanken snart här!

Recommended Posts

Just nu pågår betatestning av nya kombinerade recensions- och samplebanken. Förhoppningsvis kan vi driftsätta den under nästa vecka.

Det kommer inte att erbjudas någon konvertering av befintliga samples och paket, utan det blir till att lägga över de aktuella sample och paket man har till nya systemet. Anledningen till detta är att buteljinformationen är mer hårt styrt i nya versionen för att kunna möjliggöra korssökningar mellan recensioner och samples. Detta kanske låter lite invecklat, men det kommer mer förklarande information och hjälpfiler för att använda systemet vid lanseringsdags.

Hade hoppats på funktion att vi själva kan lägga till buteljerare.

Har saknat några, men inte orkat mejla om det.

Nu gissar jag eftersom det ska bli hårdare styrning att vi inte kommer att kunna lägga till buteljerare själva?

Hade hoppats på funktion att vi själva kan lägga till buteljerare.

Har saknat några, men inte orkat mejla om det.

Nu gissar jag eftersom det ska bli hårdare styrning att vi inte kommer att kunna lägga till buteljerare själva?

Jo, den funktionen kommer, dock inte i den initiala releasen. Men det finns fler buteljerare i den nya listan som vi startar med.

Jag kan inte anmäla intresse för martinsa's samplepaket i Whiskybanken, vad beror det på?

Får du något felmeddelande?

Får du något felmeddelande?

Hmm, nu ser jag att det står att jag lämnat intresseanmälan.. Vet inte att jag gjort det, kanske har kommit åt enter utan att märka det?

Hmm, nu ser jag att det står att jag lämnat intresseanmälan.. Vet inte att jag gjort det, kanske har kommit åt enter utan att märka det?

Så står det på mig också, men vad jag vet har jag heller inte tryckt där?

Nej det är under meddelanden jag tittar, jag har fått in en intresseanmälan, och den är tidigare.<br /><br />Jag kan heller inte skriva medelanden på något sätt och svara på intresseanmälan, utan måste leta upp namnet i forum lisan och PMa personen ifråga... <br /><br />kan va lite barnfel att rätta till kanske...

Redigerad av martinsa

Jag har samma problem. Kan inte klicka pa knappen "Skicka intresseanmälan". Knappen ar gra och inte klickbar!?!

Stänger denna tråd till förmån för andra supporttråden som redan är igång. Notera dock att ny version är installerad där det borde fungera bättre med intresseanmälningarna.

Gäst
This topic is now closed to further replies.

• Skapa nytt...