Gå till innehåll
whiskyforum
Puttriken

Önskemål..

Recommended Posts

Kommer det att skickas ut mail som det gjordes innan från Whiskyteket?

Redigerad av Puttriken

Varför kan man inte radera "Mina Meddelanden"?

Visste inte var jag skulle skriva så jag skrev här. Jag ska lägga in ett sample på en Cognac från Jean Fillioux. Dock så finns det bara Grönstedt att tilgå när man skapar en ny produkt.

Går det inte att ha en rad där så man kan skriva det själv? Då slipper Jenz att göra världens längsta rulllista på cognacs-producenter.

Önskar också att man ska kunna välja Rom och likaså en tomrad i till calva-produkten

Visste inte var jag skulle skriva så jag skrev här. Jag ska lägga in ett sample på en Cognac från Jean Fillioux. Dock så finns det bara Grönstedt att tilgå när man skapar en ny produkt.

Går det inte att ha en rad där så man kan skriva det själv? Då slipper Jenz att göra världens längsta rulllista på cognacs-producenter.

Önskar också att man ska kunna välja Rom och likaså en tomrad i till calva-produkten

hmm.. är inte detta ett whisky forum? :)

Varför kan man inte radera "Mina Meddelanden"?

Lite klurigt tekniskt sett, men det är något som kommer i en framtida version. Jag har valt att prioritera annan utveckling av whiskybanken framför denna funktionalitet.

Bra förslag, sätter upp det på att-göra-listan.

Något jag tycker är besvärligt är att man inte kan gå bakåt när man varit in på t.ex. ett sample eller paket. Är det jämt så eller har det med browsern att göra?

Något jag tycker är besvärligt är att man inte kan gå bakåt när man varit in på t.ex. ett sample eller paket. Är det jämt så eller har det med browsern att göra?

Du kan inte använda browserns back utan måste klicka på knappen nere till väster som är i banken, "tillbaka" har jag för mig att den heter.

Det har lite att göra med hur sidan är byggd, och generellt hur webbapplikationer fungerar. Man kan likna det vid en internetbank, där man inte heller kan

nagivera fram och tillbaka med knapparna i webbläsaren, utan måste använda sig av sidans navigationssystem.

Jag har samma bekymmer.

Jag har en tumknapp på musen som jag brukar använda för att gå bakåt och som jag (av gammal vana) allt som

oftast trycker för att gå bakåt med ett hopp till "startsidan" som resultat.

Om det går att få detta ändrat så skulle jag bli glad.

Joina konversation

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto If you have an account, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Reply to this topic...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Läser...

• Skapa nytt...