Gå till innehåll
whiskyforum
AndreasBorg

Whiskyresa med Symposion 22 okt.

Recommended Posts

Tyvärr så ligger flygplatsen lite avigt till. Hotell 2 nätter + drygt 100 mil med bilen. Men visst är man sugen!

Lutar nog åt att jag ska med, är det 50 st bokade för att resan skall bli av som gäller denna gången också Magnus eller?

Vore häftigt men...

Det springer iväg lite med kostnaden för resan till och från flygplatsen...

Jag var ju med förra året, och var helt inne på att stå över denna gång, men jag börjar vackla i min övertygelse... Är det strykande åtgång på platserna, så att det är dags att bestämma sig eller?

Jag var ju med förra året, och var helt inne på att stå över denna gång, men jag börjar vackla i min övertygelse... Är det strykande åtgång på platserna, så att det är dags att bestämma sig eller?

Även jag var med förra resan. Och jag har redan bokat in mig på denna. Skillnaden är att numera samlar jag på Benromach så... Ja.

Sedan vill jag bara säga att förra resan var otroligt trevlig och lärorik.

Inget jag vill missa.

I morse var det 22 bokade på resan.

Imorgon mailar Kullaflyg ut resan till sina nästan 30.000 emailadresser så jag tror att de resterande platserna kommer att gå ganska fort efter det.

Vad sjutton, man lever bara en gång, nu har jag bokat in mig jag med. Ska bli kul!

Bokade in mig idag :whistling: Som sagt, man lever bara en gång! Tack Laholm för du fick mig att åka med :clap: Jag lånar gärna en sängplats på fredag kväll ;)

Bokade in mig idag :whistling: Som sagt, man lever bara en gång! Tack Laholm för du fick mig att åka med :clap: Jag lånar gärna en sängplats på fredag kväll ;)

Kul! Nu fick spoon'a ( i whiskysammanhang) en annan innebörd..

Igår kom ett mail om att resan blir av. :winner:

Redigerad av AndreasBorg

Mycket trevligt! Åker också med! Måste bara fixa en stooor resväska... :)

Ta en säckakärra annars och spänn fast kartongerna på den :)

Finns det någonstans där man kan se utbudet i deras shop för att kunna planera lite inköp? Eller man får vänta tills man är på plats?

Det går att checka in kartonger med 6 flaskor. Jag har gjort det från Skottland en gång :)

Jag har inte hittat någon sådan sida Mathias. Deras hemsida är mycket snygg men det fattas innehåll = flaskor till salu. Om dom har en databas med tillgängliga flaskor skulle vi alla vara intresserade av den, eller hur Bunker! ;)

Joina konversation

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto If you have an account, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Reply to this topic...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Läser...

• Skapa nytt...