Gå till innehåll
whiskyforum
WhiskyPete

Systembolaget släpp 2013

Recommended Posts

Hej på er,

Är det någon som kikat igenom vilka flaskor som släpps på SB under 2013 och funnit något intressant?

Själv lutar det åt Springbank Calvados Wood (ca 9000 flaskor). Känns lite småkul. Talisker 35 hade varit fin men tyvärr lite för stygg mot min plånbok förtillfället.

Har ni några tips att dela med er gällande släppen som kan vara fina att investera i?

Må väl

Är oxå intresserad i Calvados Wood. Hittar den inte på systembolagets sortiment..... Har du?

Jag orkade inte vänta på calvados Wood så jag köpte den från maltsandmore i Tyskland förra veckan. Billigare och snabbare...

Redigerad av Davil

Systembolagets egna. En wordfil, kan se till att försöka klistra in den härnäst jag sitter vid datorn alt pma den till dig.

Det mesta ser ut att var fram tom 2013-06-01 så det kommer nog n

Systembolagets egna. En wordfil, kan se till att försöka klistra in den här när jag sitter vid datorn alt pma den till dig.

Det mesta ser ut att vara fram tom 2013-06-01 så det kommer nog någon senare för höst/vinter.

Ha det gott så länge!

• Like 1

Systembolagets egna. En wordfil, kan se till att försöka klistra in den här när jag sitter vid datorn alt pma den till dig.

Det mesta ser ut att vara fram tom 2013-06-01 så det kommer nog någon senare för höst/vinter.

Ha det gott så länge!

Gärna.

Ha det gott så länge!

Fram till 1 Juni?

Den listan måste vara väldigt bristfällig då Systembolaget inte har fått in leverantörernas offerter på det som ska släppas på beställningssortimentet i April, Maj och Juni ännu...

Jag har letat och letat på systembolagets hemsida och googlat och inte hittat något dokument om det :(

Pedda:

Det är säkert sant att det kommer tillkomma. Men när jag var i kontakt med SB var det detta dokument som jag fick. Hoppas såklart att det dyker upp mer senare!

Blev konstigt när jag skulle klistra in men här kommer en länk till ett worddokument som ni kan kika på.

Må väl

http://www.filedropper.com/whiskyslpp

Det var ingen bra idé att läsa igenom det dokumentet när man redan är sugen på whisky och befinner sig långt från hemmet...

• Like 2

Hej Comus,

Ja, det är bara att ladda hem, kommer upp en liten ruta där det står download this file. Sen skriver man in den koden som kommer upp. Sen så är det bara att fylla på inköpslistan! =)

Ha det gott

Mycket Kavalan som verkar komma hit... någon som provat? Vissa till hyfsade priser dessutom!

Mycket Kavalan som verkar komma hit... någon som provat? Vissa till hyfsade priser dessutom!

Har provat en handfull Kavalan... Alla mellan 89 och 93p... Mer prisvärt än så blir det inte :) har en solist sherry cask hemma just nu... Otroligt bra!

Vissa priser ser lite för bra ut g.gif Är det småflaskor? Utspädda? Inte hört talas om endera..

Vissa priser ser lite för bra ut g.gif Är det småflaskor? Utspädda? Inte hört talas om endera..

Jolly Good Brands kommer att släppa ett batteri med Kavalan 1/3.

Fanns att prova i Linköping.

Hej Comus,

Ja, det är bara att ladda hem, kommer upp en liten ruta där det står download this file. Sen skriver man in den koden som kommer upp. Sen så är det bara att fylla på inköpslistan! =)

Ha det gott

Oki doki, tack blush2.gif

Har provat en handfull Kavalan... Alla mellan 89 och 93p... Mer prisvärt än så blir det inte smile.png har en solist sherry cask hemma just nu... Otroligt bra!

Låter inte alls bra... Jag som redan har en fullspäckad inköpslista! ;)

Låter inte alls bra... Jag som redan har en fullspäckad inköpslista! wink.png

hehe dagens i-landsproblem :)

Joina konversation

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto If you have an account, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Reply to this topic...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Läser...

• Skapa nytt...