Gå till innehåll
whiskyforum

Recommended Posts

Fick hem en nysläppt goding idag: Kilkerran 11 years Cadenheads Sherry Cask 58,1%.

Har inte provat särskilt mycket från Glengyle Distillery och denna har fått bra omdömen. Kul med nytt från Campbeltown :)

...och idag fick jag hem en till flaska. Då har jag en att öppna och en till framtida byten :)

• Like 1

Idag dök den äntligen upp! Mitt senaste nyförvärv, en Hillside 1971 rare malts selection 25yo 62%.

• Like 3

Efter 15 år var det äntligen dags att buteljera "mitt" fat som jag hade en andel i: Port Charlotte 2002-11-08 - 2018-05-01, 15 years, Refill Sherry Hogshead No. 1161, 60.2%. For "Spirit of Islay". 750 ml (en tredjedel av andelarna gick till USA så därför blev det 750ml flaskor).

- Den har fått väldigt bra omdömen av de som hunnit provat den så det ska bli oerhört intressant att öppna en flaska inom kort. Kommer nog att lägga ut någon flaska för byte framöver också...

Avyttras fortfarande samples.. :blush2::drool2:

Avyttras fortfarande samples.. :blush2::drool2:

Det har gått åt mycket sedan Serges fantastiska uttalande om den, men det finns kvar. Skicka ett PM... :)

En Lagavulin DE 2018 inhandlades på SB i går.

För ett tag sedan inhandlades det en Linkwood,

Wemyss Malts Gardeners' Biscuit Break, d. 2000, b. 2018, one of 726 bottles, 46%

Joina konversation

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto If you have an account, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Reply to this topic...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Läser...

• Skapa nytt...