Gå till innehåll
whiskyforum
Stabb85

Monks Belgian Mix No 1 (nr 89505)

Recommended Posts

Hejsan !

Fick syn på denna

Monks Belgian Mix No 1 (nr 89505). Vad tror vi om den ?. Har inte provat så många olika belgiska öler. Skulle denna vara något och köpa kanske ?

Om du inte har sett den innan så kommer här en lista på de ölsorter som ingår i lådan:

Spontant tycker jag att det kändes lite dyrt med snittpris på nästan 40kr per flaska men då har jag ingen aning om vad många av sorterna som ingår brukar kosta.

Gillar du belgiska öl från det lilla du smakat så kan det ju säkert vara värt för att på så sätt enkelt få ett brett utbud att prova.

Om du nämner lite av vad du provat och gillar så kanske fler kan kommentera om listan ovan är nåt för dig.

Tack =) nej har i princip bara provat orval, chimay och leffe. Så detta blir spännande =D tack för att du hittade alla sorter.

mvh /Marcus

Tack =) nej har i princip bara provat orval, chimay och leffe. Så detta blir spännande =D tack för att du hittade alla sorter.

mvh /Marcus

Jag hittade dom på en annan sida, som jag inte hittar åt just nu, men slängde ihop en lista här. Så nu hoppas jag den stämmer! :P

Joina konversation

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto If you have an account, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Reply to this topic...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Läser...

• Skapa nytt...