Gå till innehåll
whiskyforum
Urberg

Nu även på facebook

Recommended Posts

Jag tänkte lägga in en annons här, men numera går det inte på grund av att jag inte är VIP-medlem.

Tråkigt kan jag tycka då, och nu när motsvarande funktion finns tillgänglig på Facebook så tror jag att er del kommer att försvinna så småningom.

Jag har köpt och sålt flaskor här, kanske 25 stycken genom åren och tackar för hjälpen, men i och med att jag inte längre kan använda forumet fullt ut så tackar jag för mig.

/David

Jag är inte ens medlem på facebook, men fattar inte varför man som whisky nörd hellre supportar facebook än ett renodlat whisky community, för det kan ju inta va dom 200kr som det handlar om för att köpa ett vip medlemskap i ett helt år.

• Like 4

En halv krona om dagen är Whiskyforum lätt värt :-)

Det hade jag dock aldrig betalat för fejjan, om den kostat något...

Redigerad av ardbeg67
  • Like 2

Tråkigt om det ska finnas någon enstaka som försvinner från forumet av såna skäl. Men kan ju förstå om syftet med medlemskap ändå bara är att kunna lägga ut flaskor till försäljning.

Däremot har jag med glädje följt just Facebooks Säljes/köpes-sida där NYA medlemmar lockas hit till oss genom att folk härifrån rekomenderar dem att kolla läget. :)

• Like 3

Tja tycker man 55 öre per dag är värre än att beblanda sig med populasen :o så kanske man inte ska vara med här....... :lol:

Eller så är man inte genuint intresserad av whisky....

Det faktumet att man har tillgång till de flesta avdelningar utan VIP eller medlemskap - inte alla forum som har det - är väll också surt....

basbear

Joina konversation

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto If you have an account, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Reply to this topic...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Läser...

• Skapa nytt...