Gå till innehåll
whiskyforum
jonre723

Isle of Lewis

Recommended Posts

Är det någon av er som varit på Isle of Lewis och kan dela med sig av tips därifrån? Jag har även tänk att klämma in ett par av destillerierna ovanför Inverness på samma resa. Rekommendationer på platser och specifika turer?

När åker du och hur länge ska du stanna på Hebriderna? Delger lite tips när jag kommer hem å sitter framför datorn.

• Like 1

Jodå jag har varit där för 15 år sen, då var där inget destilleri, men naturskönt och mycket standing stones, om du åker från Ullapool så är det en mycket trevlig håla ;)

Hej!

Ber om ursäkt att jag inte hunnit svara. Tyvärr har mitt liv varit lite kaosartat både privat och jobbmässigt senaste tiden. Om du fortfarande inte varit iväg så hojta till på vad du vill ha för tips så ska jag delge dig vad jag kan. Men jag tycker definitivt du ska sikta på att besöka fler av öarna än bara Lewis. Eriskay är ju tex ur whiskysynpunkt ett historiskt ställe! Om du redan varit där så hoppas jag du njöt av den surrealistiska naturen, inte lyckades krocka med några vildhästar eller lösspringande får. Och att du lyckats hitta någon av öarnas icke officiella whisky sorter... :)

Joina konversation

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto If you have an account, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Reply to this topic...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Läser...

• Skapa nytt...