Gå till innehåll
whiskyforum
Mankan

Cinderella whiskymässa 2015

Recommended Posts

Fredag åker vi.....ett glatt gäng från Väcksjö.

Synd att vi missar varandra i år Mankan. Vi är ett gäng som åker på torsdagen.... men vi kanske möts vid av/påstigning. :)

Varför är här så dött kring Cinderella? Finns det någon annan tråd som jag inte känner till?

Fast de senaste åren har det tyvärr, i min mening, blivit allt färre riktiga whiskyentusiaster på dessa turerna.

Jag ska åka för första gången :)

Samma här! Åker torsdagen med ett gäng likasinnade :)

Det sket sig här med men man sparar ju en slant, sist jag var iväg gick det åt massor :doh:

Jag missade bokningen och möttes av att det var slut på hytter. Jag vill åka torsdagen, kommer att ringa då och då och höra om det kommit någon avbokning. Om någon har plats över så hojta till :)

Edit: Problem solved!

Redigerad av MarkusNilsson

ska stå o hjälpa andreas hos svensk whiskyförmedling i 3dar ,så bara att komma förbi o hälsa på

Missade precis som MarkusNilsson bokningen i år, vill åka torsdagen, är två personer. Kommer att ringa när bokningen öppnar igen den 16 dec men om där är någon som vet med sig att de inte kan åka eller har biljetter över får ni gärna skicka ett PM :)

ska stå o hjälpa andreas hos svensk whiskyförmedling i 3dar ,så bara att komma förbi o hälsa på

Jag hoppas att Andreas släpper iväg dig ibland så vi kan dra runt och prova lite och snacka lite skit!

Är det nån som vet var man kan hitta sortimentet ?

Viking är inte alltför snabba i år heller..

Är det nån som vet var man kan hitta sortimentet ?

Viking är inte alltför snabba i år heller..

Jag har mailat och frågat men fick bara som svar att listan kommer publiceras på deras hemsida snart och att jag skulle hålla ögonen öppna.

Redigerad av Kimball

De är sjukt sega med listorna iår.

Maila dem tisdags å fick till svar att hon skulle påminna de som håller i det.

Troligtvis kommer de upp imorgon men vet inte säkert.

Bara drygt två veckor kvar till avgång. Halva nöjet med resan är ju att planeringen att få ihop masterclasses och budget :-)

Kom igen nu Viking Line!

(Just nu har båten extrapris på Talisker Dark Storm. 349:- litern är inte dumt! Man undrar dock varför den kostar 368 på några av båtarna...)

Mycket kul på listan, om någon från min trakt (Alingsås) skall åka och har en plats för en flaska eller två så får ni gärna höra av er då jag inte själv kan åka men är sugen på en flaska...

Ja vi får se om den uppdateras eller om vi ska hoppas in i det sista :whistling:

kommer att gå åt en del octomore tror jag..

Varför kan inte Ardbeg komma med nåt nytt nån gång..??

Bara hyperprisade utgåvor på bolaget som smaken inte lever upp till..nä nu bojkottar jag dom.

Tur att det finns bättre Whisky för slantarna.

Redigerad av Benriach1

Joina konversation

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto If you have an account, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Reply to this topic...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Läser...

• Skapa nytt...