Gå till innehåll
whiskyforum

Recommended Posts

Sällan jag budar nuförtiden men ikväll knep jag två Tomatin 76:or, en Ardbeg Renaissance och en Bowmore Tempest batch 1.

Vad fick du ge för Tempest?

Sällan jag budar nuförtiden men ikväll knep jag två Tomatin 76:or, en Ardbeg Renaissance och en Bowmore Tempest batch 1.

På whiskyauction.com? Slutar inte den nästa lördag...

Vilken auktion var du på då Lasse?

Helt sant. Jag har haft dålig koll på datum. Hade för mig att klubban föll igår. Jag kollade bara att jag inte blivit överbudad, och trodde buden gått hem. Jaja, det har varit en stressig vecka, och fullbokad helg med dålig koll :doh: Borde haft koll, sorry guys.

Redigerad av LasseL
  • Like 2

Helt sant. Jag har haft dålig koll på datum. Hade för mig att klubban föll igår. Jag kollade bara att jag inte blivit överbudad, och trodde buden gått hem. Jaja, det har varit en stressig vecka, och fullbokad helg med dålig koll :doh: Borde haft koll, sorry guys.

Varför ska du be om ursäkt? :)

Hahah jag har gjort samma sak en gång! :D

Yamazaki Sherry Cask ligger just nu strax över Yamazaki 25yo i pris. Såatteh...

:doh:

It´s a ding ding world...men kan bara gratulera min kompis vars flaska är den ena av dem :clap:

It´s a ding ding world...men kan bara gratulera min kompis vars flaska är den ena av dem :clap:

Och den andra flaskan likaså faktiskt. Men jag hoppas att det inte är våra vänner som köper dem :P

Gjorde min debut igår! Försökte få hem olika Port Ellen... Men faan va dyra dom blev.. Fick nöja mig med en glenfarclas 30.

• Like 1

Även jag gjorde min debut igår. Blev 7st för min del.

Är lite fundersam om jag betalade för mycket på HM370B :blink:

När det gäller Tomatin-76 (om nu någon köpte en eller några sådana) så blev Crocs billigare (om ens billigt är rätta ordet) denna gången än förra. Laffe27YO-80 gick däremot högre än rymdstationen ISS!! Tror jag handlar på Bordershop framöver!

Vem snodde den gamla vita hästen från '33? Not okay!

Den lät jag vara, men däremot fick jag den billigare av de två, N.A.A.F.I. Stores for H.M. Forces, till en klubbprovning senare i vår.

Lät bli att buda, igen och igen ... men nu är jag nyfiken på hur det gick för Lasse :-)

Lät bli att buda, igen och igen ... men nu är jag nyfiken på hur det gick för Lasse :-)

Har intresset svalnat?

Blev jackpot på wa igår fick de jag var ute efter

Lagga de 79 ,80 och lg 1

Missade tyvärr clynelish rm och mortlach rm

Eller rättare sagt jag missa tiden😁

Men fick med mej 3 miltonduff med

Har intresset svalnat?

Hade vart lite roligt om du höll på vita hästen med

Skulle gärna ha varit med denna vända, men! Priserna tycker jag ökat oroväckande mycket sista åren, man får välja med omsorg vilka flaskor som är värda pengarna. Har man inte koll så kan det vara dyrare än i butik! Tack och lov för alla fantastiska entusiaster som låter oss köpa och byta samples av denna underbara nectar ! Keep up the good work!!!

• Like 8

Joina konversation

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto If you have an account, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Reply to this topic...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Läser...

• Skapa nytt...