Gå till innehåll
whiskyforum

Recommended Posts

We are working with potential partners in Sweden and I would hope to see the Society working in Sweden before the end of 2009.

We are working with potential partners in Sweden and I would hope to see the Society working in Sweden before the end of 2009.

Det där har man väntat på.

Jag tycker det är lite trist att ha betalt in och knappt ens hört av dem sedan dess...

Men ska bli kul om saker och ting börjar rulla igen!

Redigerad av Honken

Låter ju lysande!

Nå´n som hört nå´t mer om detta?

Jag undrar också. Tycker det är riktigt dåligt att fortfarande mötas av följande text:

SMWS Sverige, www.smws.se, är för närvarande under omarbetning och är tillfälligt stängd.

En ny hemsida kommer att driftssättas inom den närmaste tiden.

Vi ber om överseende och önskar dig välkommen tillbaka senare.

Om jag fattat rätt så kan man inte beställa från GB utan allt måste gå genom den svenska sektionen och det suger ju när det står still på den fronten. :(

Jag undrar också. Tycker det är riktigt dåligt att fortfarande mötas av följande text:

Om jag fattat rätt så kan man inte beställa från GB utan allt måste gå genom den svenska sektionen och det suger ju när det står still på den fronten. :(

Prova att gå med i SMWS Holland (www.smws.nl). Det kostar bara 25 euro för digitalt medlemskap.

Innan SMWS fanns i Sverige kunde man som svensk gå med i SMWS Holland, det kanske går bra nu igen när SMWS Sverige inte finns.

Jag vet att tämligen långt framskridna planer på att blåsa liv i SMWS i Sverige har lagts på is. Efter att ha talat en hel del med de som försökte är min uppfattning är att det inte är möjligt att få ekonomi i projektet under försäljningsmonopolet. Jag har mycket svårt att se att SMWS blir verklighet i Sverige under överskådlig tid.

Jag vet att tämligen långt framskridna planer på att blåsa liv i SMWS i Sverige har lagts på is. Efter att ha talat en hel del med de som försökte är min uppfattning är att det inte är möjligt att få ekonomi i projektet under försäljningsmonopolet. Jag har mycket svårt att se att SMWS blir verklighet i Sverige under överskådlig tid.

Det var ju tråkigt att höra, men i sådant fall borde möjlighet att bli medlem i GB finnas. I annat fall går man ju helt miste om möjligheten att handla.

Jag har mycket svårt att se att SMWS blir verklighet i Sverige under överskådlig tid.

SMWS i Sverige kan ju vara så enkelt som att hantera "distansförsäljningspunktskatterna" från nordtyska/flamländska falangen...

Det måste ju inte vara depå i landet (med den administrationen och dom kostnaderna) eller privatimport från "frilager" i Sverige.

Försökte gå in på smws.se men fick följande meddelande:

XXX is denied access to the following web site:

www.smws.se

The web site has been categorized as Illegal Drugs

www.smws.se

Nått hos din ISP? Detta fick jag

SMWS Sverige, www.smws.se, är för närvarande under omarbetning och är tillfälligt stängd.

En ny hemsida kommer att driftssättas inom den närmaste tiden.

Vi ber om överseende och önskar dig välkommen tillbaka senare.

www.smws.se

Låter som om du försökte från jobbet :)

Är det inte så att dom ska dra igång i samband med SBWF?

Redigerad av iwe

Är det inte så att dom ska dra igång i samband med SBWF?

Stämmer gott det men vi tar redan emot intresseanmälningar via hemsidan www.smws.se.

Kul om det drar igång igen!

Men kommer gamla medlemmar att fortfarande vara registrerade som medlemmar?

Själv så betalde jag in pengar och allt men hörde inte ett dugg ifrån dem... Sen lades det hela plötsligt ner i Sverige...

Kul om det drar igång igen!

Men kommer gamla medlemmar att fortfarande vara registrerade som medlemmar?

Själv så betalde jag in pengar och allt men hörde inte ett dugg ifrån dem... Sen lades det hela plötsligt ner i Sverige...

Gamla medlemmar är inte medlemmar igen per automatik, men det kommer att innebära att man får lite mer info före andra (om man är med på maillistan vi kommit över från tidigare franschisetagaren). Ett mail går prel. ut nu i slutet av veckan till gamla medlemmar.

Att man får handla deras buteljer, besöka deras butiker/hotell runtom världen, delta i provningar m.m. En fantastisk klubb ingen borde vara utan!

Joina konversation

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto If you have an account, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Reply to this topic...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Läser...

• Skapa nytt...