Gå till innehåll
whiskyforum
tommbjor

Finns nedanstående bok till salu?

Recommended Posts

Jag söker en bok som verkar vara slut från förlaget. Är det någon som kan tänka sig att sälja sin bok?

Boken jag söker är:

Scottish Whisky Distilleries

The Ultimate Companion For The Whisky Enthusiast

Författare är Misako Udo

ISBN: 9781845021306

tommbjor

Jag söker en bok som verkar vara slut från förlaget. Är det någon som kan tänka sig att sälja sin bok?

Boken jag söker är:

Scottish Whisky Distilleries

The Ultimate Companion For The Whisky Enthusiast

Författare är Misako Udo

ISBN: 9781845021306

tommbjor

Enligt Misako Udo själv (pratade med henne på STHLM Beer&Whisky förra helgen).

Så ska det komma en nyutgåva våren 2010. Dock är det risk för att den måste tryckas i två delar

då den kommer att bli för otymplig annars. Hon hade material till ytterligare några hundra sidor.

Enligt Misako Udo själv (pratade med henne på STHLM Beer&Whisky förra helgen).

Så ska det komma en nyutgåva våren 2010. Dock är det risk för att den måste tryckas i två delar

då den kommer att bli för otymplig annars. Hon hade material till ytterligare några hundra sidor.

Noterat, men förfrågan kvarstår....

tommbjor

http://www.bokfynd.nu/ är en bra sida när man letar böcker (till lägsta pris).

Du hittar boken här.

har faktiskt "beställt" boken där men räknar med att de inte får tag på denna då de troligen inte har ett eget lager. Har de det så får det bli en bonus. Slut överallt där jag spanat runt......

tommbjor

Vet ikke om du har fått tak i boken, men jeg har kjøpt en del bøker fra Amazon og de leverer raskt til en ok pris.

Du finner denne boka her: Amazon

Jag har köpt mitt ex av boken via Amazon. Det brukar fungera bra att beställa böcker där. Det var dock ett tag sedan jag köpte min.

På Amazon kan man också hitta begagnade böcker till bra pris.

Jag har köpt mitt ex av boken via Amazon. Det brukar fungera bra att beställa böcker där. Det var dock ett tag sedan jag köpte min.

På Amazon kan man också hitta begagnade böcker till bra pris.

Tyvärr var det inte så i detta fallet, går att få ett begangnat ex för dryga 600 kronor... då är det bättre att vänta på den nya utgåvan!

tommbjor

Tyvärr var det inte så i detta fallet, går att få ett begangnat ex för dryga 600 kronor... då är det bättre att vänta på den nya utgåvan!

tommbjor

Helt klart så håller jag med dig i den frågan.

Lyckades i veckan hitta ett nytt exemplar på amazon (whisky shop UK). Beställde ett exemplar i höstas på elounge.com - efter ett antal besked om leveransförseningar så annulerade de beställningen. Verkar vara lite olika bud om när nya utgåvan kommer.

citat "Regarding the new edition's publication date, to be honest, it is the first time I've heard and I am having a meeting with my new publisher on 11th February, so don't think anyone knows when it will be published..."

Joina konversation

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto If you have an account, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Reply to this topic...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Läser...

• Skapa nytt...