Gå till innehåll
whiskyforum
begard

Ardbeg Committee 10 års jubileumsbuteljering

Recommended Posts

Inga problem fick vändande fax av Jackie då jag glömt security coden

Klantigt! :whistling: Jag fick också svar av Jackie så nu lägger jag ner försöken på hemsidan. Det känns riktigt bra! :winner:

Klantigt! :whistling: Jag fick också svar av Jackie så nu lägger jag ner försöken på hemsidan. Det känns riktigt bra! :winner:

Kan man maila in en beställning?

Isåfall till vilken mailadress?

Ringde oxå in min beställning :clap: gick hur fint som helst. Får försöka fixa frugans 2st via hemsidan ikväll

Jag jobbar med IT och en del IT-säkerhet. Jag skulle undvika att maila in kreditkortsuppgifter.

Någon som vet om det fungerar att maila? Skicka gärna ett PM rolleyes.gif

Vilket faxnummer har ni använt? Den här dagen är ju fantastiskt fjantig... Kanske kan bli ett bra slut ändå unsure.gif

00441496302040

00441496302040

äh va (censurerat), det var ju numret till ullas massageinstitut, gröna sidan opp tjolahopp.

00441496302040

Tack Robert, faxat & klart. Tänk att gamla prylar kan man lita på, faxade senast i september förra året, och det var enda gången i fjol...

Ringde oxå in min beställning :clap: gick hur fint som helst. Får försöka fixa frugans 2st via hemsidan ikväll

Samma här! Jag blev nästan imopnerad över min grymma Engelska! :rolleyes:

Undrar om den trevliga damen åxå var det! :lol:B)

Nu har nog en flytt börjat. Får nu upp ett meddelande "The requested page could not be found." på länken till shoppen!

Lite info från Ardbeg:

We would like to apologise for the momentous bottleneck at ardbeg.com/rollercoaster this morning, as we unleashed this thrilling Anniversary dram on the world.

Having cranked up the suspense about Rollercoaster, the buzz has been gathering pace. And at 9am, an unprecedented 25,000 Committee Members - that's half of you - simultaneously attempted to squeeze through the doors of the website.

As a result, everything has temporarily come to a standstill as we try to rectify the problem. Please hold tight. We will send you another email as soon as we're up and running again.

Fick just en bekräftelse på min infaxade order av Jackie. :clap:

Phuu vilken dag detta har varit. :wacko: Man blir ju alldeles jättetrött när det är på detta viset. :huh::sleep3:

Fick "fuska" och lägga min order via telefon. De beklagade att hemsidan inte fungerade när jag ringde. Hoppas bara allt blev nedtecknat korrekt så att några flaskor dyker upp framöver.

Jag har nyss beställt två flaskor via onlineshopen. Fast tusan vet hur många försök det krävdes. Har hållit på av och till från klockan nio i morse.

Jag har nyss beställt två flaskor via onlineshopen. Fast tusan vet hur många försök det krävdes. Har hållit på av och till från klockan nio i morse.

Du var den första jag hört som lyckats beställa via hemsidan. Grattis :winner::clap:

Du var den första jag hört som lyckats beställa via hemsidan. Grattis :winner::clap:

Tackar! Ska fira detta med en dram Ardbeg Corryvreckan i kväll. :winner:

Redigerad av beppe

Grattis broder. Samma här. Det var inte lätt ändå. Vet inte hur många gånger jag åkte tillbaka till Checkout-sidan innan det plingade till i maillådan.

Bara hoppas att de kommer fram också g.gif

Grattis Whiskybroder!!

Det bidde ett telefonsamtal från Borås också. Två flaskor säkrade (om de nu kommer fram - Se Laphroaig-härvan)

Nu börjar jag bli arg på riktigt :angry: Suttit hela j-vla dagen och har inte ens varit nära att kunna beställa nåt, fruktansvärt dåligt måste jag säga!!!

har försökt via webbshoppen hela dagen utan att komma längre än att kunna lägga ner flarrorna i varukorgen, så innan jag blivit helt galen så ringde jag precis nu och beställde på telefon istället.Så dom verkar jobba sent idag fast det kanske dom alltid gör?. Sitter nu och lugnar ner mig med en dram och en ölbiggrin.gif

Får gratulera de som lyckats få igenom sina beställningar, själv lutar det mot att skita i det hela...

Joina konversation

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto If you have an account, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Reply to this topic...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Läser...

• Skapa nytt...