Gå till innehåll
whiskyforum
begard

Ardbeg Committee 10 års jubileumsbuteljering

Recommended Posts

Jag har 3316 och jag har inte fått nån flaska ännu.

Jag har nr 3562 och fick mina idag. Förhoppningsvis hela också.Hämtar dom efter kl 16.00 enl avin.

Jag har nr 3562 och fick mina idag. Förhoppningsvis hela också.Hämtar dom efter kl 16.00 enl avin.

Då borde mina dyka upp också.

Idag äntligen, så tutade lantbrevbäraren när han kom :drool2::P

I går kväll svor jag över Parcelforce som sedan den 5:e inte fått tummen ur i Malmö.

I dag på förmiddagen tutade det och en gul postbil kom ner för backen till huset.

Lantbrevbäraren ville så gärna lämna ett paket från utlandet.

Det var första gången som han besökte mig så lite nyfikenhet spelade väl in.

Så var då äntligen en lång tur på berg-och-dalbanan över

Posten var tydligen här kl 09:30 och försökte lämna mitt paket. Nu fick det åka tillbaks till stationen och aviseras. Märkligt. Jag har varit på plats hela dagen och inte sett till en enda postbil :(

Fick mina två idag order nr 26.. clap.gif

min 15 åriga styvdotter kvitterade paketet whistling.gif

jag har varit och hämtat mina flaskor. Med ordernummer 2630

Hämtade 2 st Rollercoaster´s ,hela och fina. :D

På vägen hem hämtade jag 1 st Earl Magnus, mycket fin

trälåda måste jag tillägga......................

Redigerad av Complex

Jag var också lite skeptisk till förpackningen när jag såg den först, men vid närmare betraktelse så är den ganska fiffig ändå. Lätt, men med innerkartong och skyddande ytterkartong med stötupptagande "distanser" och luft emellan. Jag tror nog att de flesta flaskor färdas säkert med den lösningen.

Även jag fick min beställning hemlevererad idag.clap.gif

Håller med Butta om att förpackningen nog inte är helt ogenomtänkt även om det såg lite klent ut.

Återstår bara att se om den är värd väntan...

Redigerad av AndersS

Min avi låg i brevlådan när jag kom hem men naturligtvis hade de kört paketet till Postens företagscenter, inte till min lilla turkbutik där andra paket hamnar. FC stänger kl 18, turkbutiken kl 22...

Om nu säljaren har betalat för leverans till dörren är väl det minsta man kan begära att Posten också försöker leverera det? Nej, det orkar de inte utan paketet åker direkt till FC istället. Inte ens om man som jag har en enskild firma på hemadressen kan man få sina företagspaket dit! :angry:

Min avi låg i brevlådan när jag kom hem men naturligtvis hade de kört paketet till Postens företagscenter, inte till min lilla turkbutik där andra paket hamnar. FC stänger kl 18, turkbutiken kl 22...

Om nu säljaren har betalat för leverans till dörren är väl det minsta man kan begära att Posten också försöker leverera det? Nej, det orkar de inte utan paketet åker direkt till FC istället. Inte ens om man som jag har en enskild firma på hemadressen kan man få sina företagspaket dit! :angry:

Min post måste haft lite att göra, de ringde på. Tyvärr låg jag i badkaret, men jag såg ryggen på dem när paketet åkte in i bilen igen.

Även mina 2 kom idag :clap:

Nån som har öppnat en flaska och har lust att skicka ett smakprov får gärna skicka ett PM

Redigerad av Archaon

Kolla Whiskyteket! Där finns det åtminstone en som kan hjälpa er...verkar det som.

Beställde via mail i samband med släppet. Pengarna drogs 2/3 men ännu inga flaskor eller orderinfo. Någon som har likartade bekymmer?

Beställde via mail i samband med släppet. Pengarna drogs 2/3 men ännu inga flaskor eller orderinfo. Någon som har likartade bekymmer?

mina pengar drogs samtidigt.....

fick halva igår...

Samma problem här så jag ringde min kontakt på Ardbeg idag. Hon sa att flaskorna gick iväg den 10/3. Så dom ska landa närsomhelst.

Mina pengar drogs också 2/3 ska tilläggas och beställningen var via mail.

Jag beställde även 2st i frugans namn på nätet och dom landade för drygt två veckor sen :whistling:

Fick en present från Ardbeg idag med motiveringen "Congrats! 1 in a 100". smile.gif

Jag hoppas det dyker upp en här också även om glasen inte är så användbara doh.gif

Liten låda hittades i brevlådan idag med ett glas i. :)

Redigerad av H W

Joina konversation

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto If you have an account, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Reply to this topic...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Läser...

• Skapa nytt...