Gå till innehåll
whiskyforum
berra72

Kilchoman Spring 2010

Recommended Posts

Jag såg att Kilchoman Spring 2010, nu finns i Kilchomans shop.

Ja, sedan igår närmare bestämt.

Hinner beställa den på bolaget innan jag åker på semester. Känns lugnare att vänta och köpa där. Antar att det inte skiljer något på flaskorna?

Gick det att känna någon skillnad på dom få dagar den legat längre på fat än förra släppet? Hittade inget om det förutom att den fått 88 poäng och den förra 87.

Gick det att känna någon skillnad på dom få dagar den legat längre på fat än förra släppet? Hittade inget om det förutom att den fått 88 poäng och den förra 87.

Jag tycker de är väldigt lika, möjligtvis att den förra var lite mer "rak" i röken och mindre sherrytoner.

Autumn release har recenserats av en till så betyget är ett medel. Jag gav den 90p.

Klicka på recensioner så ser du alla. Tycker att Kilchoman är det bästa och friskaste som kommit på ett bra tag!

Kommer att bli ett bra märke!

Ja är det något som vi verkligen behöver så är det mer whisky från öarna och Islay är ju självklart favoriten. Jag hoppas verkligen att Kilchoman är här för att stanna så att man kan få köpa sig ett lite mer moget exemplar i framtiden.

Såg att den var prissatt till 699 vilket då gör det billigare att beställa från Kilchomans shop.

Redigerad av Norling

Ja är det något som vi verkligen behöver så är det mer whisky från öarna och Islay är ju självklart favoriten. Jag hoppas verkligen att Kilchoman är här för att stanna så att man kan få köpa sig ett lite mer moget exemplar i framtiden.

Såg att den var prissatt till 699 vilket då gör det billigare att beställa från Kilchomans shop.

45,5 GBP = ca 537 SEK. Är ju så klar billigare men vad blir frakten?

Joina konversation

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto If you have an account, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Reply to this topic...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Läser...

• Skapa nytt...