Gå till innehåll
whiskyforum
Carl-Fredrik

Akut rådgivning behöv.......

Recommended Posts

Trots taskig dansk krona eller om det är den svenska så tänker jag rådgöra med er här på forumet om det kanske är så att någon har något tips på vad som skulle kunna inhandlas på Juuls i dessa dagar. På jakt efter något sherrymonster i första hand men tar emot alla tips.

Jag skulle tveklöst be min sambo köpa en PE1 ( Port Ellen elements of Islay 50cl )

Jag skulle tveklöst be min sambo köpa en PE1 ( Port Ellen elements of Islay 50cl )

Väl talat. Den är helt fantastisk.

Pe1! Den ligger väl bra i pris om man jämför med det rådande marknadspriset. Vilket man inte kan säga om hela sortimentet.

Nu får du en helgardering här, gillar du inte soppan så köper jag av dig flarran haha, snyggt va.....

Nu får du en helgardering här, gillar du inte soppan så köper jag av dig flarran haha, snyggt va.....

Tack där, vore ju en underbar lösning. Dock har min sambo vänt hemåt fast med en Springbank 1997 vintaget batch 2. Kan den vara ett hyfsat alternativ?

Tack där, vore ju en underbar lösning. Dock har min sambo vänt hemåt fast med en Springbank 1997 vintaget batch 2. Kan den vara ett hyfsat alternativ?

Tycker den smakar riktigt bra alltså! Klart bättre än den nya 2001 Batch 1. Blir du besviken på den så blir jag förvånad.

Springbank är aldrig fel.

Joina konversation

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto If you have an account, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Reply to this topic...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Läser...

• Skapa nytt...